جمعیت دانشجویی حقوق بشر اسلامی: تصمیم شورای همکاری خلیج فارس در تروریستی اعلام کردن حزب الله اقدام گستاخانه‌ است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، جمعیت دانشجویی حقوق بشر اسلامی( حامیان صلح)با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تصمیم شورای همکاری خلیج فارس در تروریستی اعلام کردن حزب الله اقدام گستاخانه و بی سابقه ای است که نشان دهنده یاس و ناامیدی برخی رژیم های عربی و رژیم صهیونیستی است.

در این بیانیه می خوانیم: این اقدام عربستان سعودی ما را غافلگیر نکرد چرا که عربستان پیش از این از گروه های تروریستی برای ساقط نمودن دولت سوریه حمایت نموده و همیشه تحت تاثیر رژیم صهیونیستی می باشد و خط مشی سیاسی خود را از غده سرطانی منطقه غرب آسیا می‌گیرد.

عربستان و صهیونیست ها چگونه حزب الله را در زمره گروه های تروریستی قرار می دهند، در حالی که جنگنده های آنها هر روز مردم یمن و فلسطین و... را هدف قرار می دهد. چگونه از تروریست سخن میگویند که خودشان نقض کننده اصلی حقوق بشر هستند و روزانه کودکان و زنان و... را مورد آماج حملات تروریستی خود قرار میدهند، تروریست خواندن حزب الله از جانب عربستان و رژیم منحوس صهیونیستی بسیار مضحک است.

این بیانیه ضد حزب الله لبنان بیانیه ای اسرائیلی -آمریکایی است که با هدف توجیه جنایات خود در حق ملت های منطقه به خصوص ملت فلسطین ، سوریه ، یمن و عراق صادر شده است و اصرار عربستان بر تروریستی دانستن حزب الله لبنان، مطابق خواست صهیونیست هاست.

این اقدام بدون هیچ شکی، مزدوری این کشورها و هواداری نظام‌های خانوادگی‌شان از رژیم صهیونیستی اشغالگر و استکبار جهانی را نشان داد،در حالی که حزب الله در اقدامی صحیح و بجا از نظام سوریه دفاع کرده و در برابر گروههای تروریستی که خواهان تجزیه سوریه و کشتار مردم بودند ایستاده است.

رأس فتنه وتروریسم ،رژیم اشغالگرقدس وآمریکای جنایتکار هستند که با رژیم های دست نشانده خلیجی فرقه گرا به نقض حقوق اولیه ی مسلمانان میپردازند وخون ملتهای منطقه اعم از عرب ومسلمان را برای اجرای طرح های غیرانسانی مباح می کنند.

درانتها اعلام میداریم جمعیت دانشجویی حقوق بشر اسلامی همچون همه دانشجویان آرمانگرا بطور واقع بینانه رژیم منحوس اشغالگر قدس را عامل وریشه این ظلمها وجنایتها میداند و برای برقراری صلح در منطقه غرب آسیا همگان را به برنامه ریزی مجدد وپیگیری جدی تر آرمان امام راحل ره یعنی نابودی اسرائیل فرا می خواند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.