حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در مرز ایران و عراق

خبرگزاری میزان- امیر پوردستان روز پنج شنبه از پایانه مرزی چذابه بازدید و از نزدیک روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را بررسی کرد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی روز پنج شنبه از پایانه مرزی چذابه بازدید و از نزدیک روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را بررسی کرد.
امیر سرتیپ شهنام بابلی در گفت و گو با خبرنگار
گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به خدمات ارتش به زائران اربعین حسینی گفت: بیمارستان صحرائی با تجهیزات کامل و با حضور  متخصصین ارتوپدی، بیهوشی، زنان و دندانپزشکی در مرز چذابه ایجاد کرده ایم.

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با بیان اینکه در این بیمارستانها متخصصین داخلی، عفونی، جراحی، طب، اورژانس و مامایی حضور دارند، اظهار داشت: این تشکیلات از 26 آبان مستقر شده اند و تا 7 آذر در مرز چذابه خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به بازدیدی که روز گذشته از این بیمارستان صحرائی داشت، افزود: تا ظهر دیروز 180 نفر از خدمت رسانی نیروهای ارتش در بیمارستان چذابه استفاده کردند.

امیر بابلی با اشاره به بیمارستان صحرایی ارتش در مرز مهران تصریح کرد: طبق آمار تا ظهر دیروز 640 نفر هم از این خدمت رسانی در مرز مهران استفاده کردند.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه در مرز چذابه هیچ بیمارستانی به جز ارتش نیست، بیان داشت: اگر چه اورژانس کشوری، دانشگاه های علوم پزشکی و جاهای دیگر هم آمده اند ولی بیمارستان در آن منطقه نیست و تنها بیمارستانی که آنجا دارای اتاق عمل ، آی سی یو، بستری و نقاهت است بیمارستان ارتش است.

خدمت رسانی رایگان نیروهای ارتشی در مرزهای مهران و چذابه/ بیماران رایگان درمان می شوند

وی افزود: در مرز مهران یک اورژانس درجه یک به اضافه اتاق عمل صحرائی آورده ایم که عملیات نجات بخش شامل جراح متخصص ، اورژانس، بیهوشی و داخلی هم انجام می شود.

بابلی هزینه دارویی برای هر مرکز را تاکنون 50 میلیون تومان عنوان و تأکید کرد: پزشکان حاضر در این مراکز جهت خدماتی که انجام می دهند هیچ پولی نمی گیرند و کار آنها فی سبیل الله است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کلیه پزشکان حاضر، پزشکان خود ارتش هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.