جنگنده های اف-35 اسراییل موشک های فاتح ایران را منهدم کردند

ب جنگنده های اف-35 اسراییل موشک های فاتح ایران را منهدم کردند
به این مطلب امتیاز دهید
28.6% 71.4%

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، روزنامه رای الیوم نوشت: «روزنامه صهیونیستی "یدیعوت احرونوت" مدعی شده است که جنگنده های اف-35 اسراییل روز گذشته محموله موشک های فاتح ایران را در سوریه منهدم کردند.»

 

منبع مذکور در ادامه ادعا کرد: «این محموله شامل موشک های زمین به زمین فاتح 110 یا فاتح 111 که بسیار دقیق عمل می کردند و این محموله در راه رسیدن به حزب الله بود.»

 

گفتنی است که جنگنده های اف-35 اسراییل روز گذشته فرودگاهی در  دمشق که محل استقرار یگان چهارم ارتش سوریه است را موشک باران کردند.

 

بنا بر این گزارش، این اولین پرواز جنگنده اف-35 شبح در منطقه محسوب می شود که در نتیجه حمله جنگنده های شبح، چند انفجار مهیب در فرودگاه مزه دمشق صورت گرفت و بخش هایی از پایتخت سوریه به لرزه درآمد.

 

پایگاه حمیمیم اعلام کرد که سه فروند جنگنده رژیم صهیونیستی که یکی از آن ها اصلی و دو فروند دیگر پشتیبان بودند ساعت 12 و 17 دقیقه از فرودگاه بن گورین پرواز کردند و از مرزهای لبنان وارد آسمان سوریه شدند.


این جنگنده ها سه موشک هدایت شونده را به اطراف فرودگاه نظامی مزه شلیک کردند و سپس به سمت شمال غرب رفته و چهار هدف را بمباران کردند و به آسمان سرزمین های اشغالی بازگشتند.


یک منبع آگاه نظامی سوری اعلام کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در اقدامی مایوسانه و ناکام برای پشتیبانی از گروه های تروریستی ساعت 00:25 (25 دقیقه بامداد) با چند موشک از شمال دریاچه طبریا اطراف فرودگاه مزه در غرب شهر دمشق را هدف قراردادند که باعث آتش سوزی در این مکان شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.